Top Tec 4050 10W-40 205l
Sikkerhetsdatabladlink
Artikkelinformasjon
Top Tec Truck 4050 10W-40
Effektiv og sparsom med høyeste kjøretøydekning.
Synteseteknologisk, lettflytende motorolje med ekstremt høy ytelsesreserve.
Sørger selv under kritiske driftsbetingelser for optimalt oljetrykk og
stabil smørefilm. Tåler maksimale oljeskiftintervaller. Reduserer oljeforbruket.
Overgår de høye testkravene som stilles av betydelige kjøretøyprodusenter.
Sikrer funksjonsevnen og sørger for maksimal levetid for dieselpartikkelfilteret
(DPF).
Spesielt for dieselmotorer i nyttekjøretøyer
som utsettes for
høyeste belastning, ifølge avgassnormen
Euro IV, Euro V og Euro VI
med avgass-etterbehandling og
sotpartikkelfilter (DPF/CRT). Bakoverkompatibel;
kan delvis også
benyttes i eldre nyttekjøretøyer av
skadestoffklasse Euro II og Euro
III i ublandet tilstand.
Egenskaper
-
Innhold [liter]: 205 l
-
Tank design: Fat
-
Viskositetsklasse iht. SAE: 10W-40
-
Produsentfrigivning: ACEA E6/E7/E9
-
Spesifikasjon iht. API: CK-4
-
Produsentfrigivning: Deutz DQC IV-18 LA
-
Produsentfrigivning: Mack EOS-4.5
-
Produsentfrigivning: MB-Freigabe 228.51
-
Produsentfrigivning: Renault Trucks RGD
-
Produsentfrigivning: Renault Trucks RXD
-
Produsentfrigivning: Renault Trucks RLD-3
-
Produsentfrigivning: Volvo VDS-4.5
-
oljer-produsentanbefaling: Caterpillar ECF-1-a
-
oljer-produsentanbefaling: Caterpillar ECF-3
-
oljer-produsentanbefaling: Cummins CES 20076
-
oljer-produsentanbefaling: Cummins CES 20086
-
oljer-produsentanbefaling: Cummins CES 20077
-
oljer-produsentanbefaling: DAF HP2
-
oljer-produsentanbefaling: Deutz DQC IV-10 LA
-
oljer-produsentanbefaling: Mack EO-M Plus/EO-N
-
oljer-produsentanbefaling: MAN M 3271-1/M 3477
-
oljer-produsentanbefaling: MB 226.9
-
oljer-produsentanbefaling: MTU Typ 3.1
-
oljer-produsentanbefaling: Scania Low Ash
-
oljer-produsentanbefaling: Volvo CNG/VDS-3
-
Teknisk informasjon
-
Synthetic technology low-friction motor oil in combination
with the latest additives. High-performance, economical and
covers the maximum range of vehicles. Even under critical
operating conditions, it assures optimum oil pressure and a
stable lubricating film. Allows longer oil change
intervals. Reduces oil consumption. Exceeds even the
highest test requirements of well-known vehicle
manufacturers. Assures reliable operation and maximizes the
service life of the diesel particulate filter (DPF).