Cookies er aktivert på dette nettstedet for å gi deg en best mulig webopplevelse. Du kan konfigurere cookie-innstillingene dine for å inaktivere cookies.  Mer informasjon »

Ved å akseptere alle cookies vil nettstedet huske søkene dine, og hvilke valg du har gjort. Dette vil forbedre funksjonaliteten på nettstedet. Ved hjelp av cookies samler vi inn informasjon som hjelper oss å utvikle nettstedet og brukeropplevelsen. Cookies gir oss muligheten til å gi deg mer brukerrelevant innhold. Noen cookies er tredepartscookies.

Akseptere alle cookies

Via dette valget fungerer katalogen slik at de innstillinger som er gjort i katalogen lagres for fremtidige besøk, dog opptil 30 dager eller til du selv renser cookies i din webleser. Alle cookies som brukes for analyse stenges da av.

Kun bruk av nødvendige cookies

Støtteboltesett M6 Opel

Støtteboltesett M6 Opel
Gedore www.klann-online.de

Artikkelinformasjon

Support bultsats M6

Egenskaper

Nettovekt [g]: 680 g 
Antall deler [stk.]: 8 -stk. 
Totallengde [mm]: 155 mm 
passer for kjøretøytype: Passasjerbil  
passer for motortype: Diesel  
Driftstype: mekanisk  
Driftstype: hydraulisk  
Koblingsgjenge: M6  
Nutzlänge [mm]: 101 mm 
Lengde utbyttestift [mm]: 25 mm 
Teknisk informasjon
Passend für Diesel Motoren bei VW-Audi, Seat und Skoda 2.0 T
00, vollisolierte Klinge
2.1 CDI; Ford 2.2 TDCIund Peugeot, Citroën, Fiat, PSA 2.2 H
3-Komponenten-Griff Power-Grip³ mit Aufhängeloch
), Passat V (3C), Passat VI (36), Jetta (16), Passat CC (35)
, Tiguan (5N); Audi A3 (8P), Q3 (8U); Seat Alhambra (71); Sk
es führen könnten, werden dadurch vermieden.
Kraftübertragung
04 / S204 ab Bj. 2007), E-Klasse (W212 ab Bj. 2009), E-Klass
3-Komponenten-Griff Power-Grip³ mit Aufhängeloch
Bj. 2008) und Sprinter II (906 ab Bj. 2006); Ford Transit (a
b Bj. 2006), Tourneo; Fiat Ducato (ab Bj. 2006 bis 2012); Ci
Formschlüssige Verbindung von Griff und Klinge für optimale

Antriebsform-Markierung am Griffende
Klinge aus Molybdän-Vanadium-Stahl, vergütet
edes: OM651.Ford: 4HM, 4HU, 4HV.PSA: CYFA, CYFB, CYFC, DRFA,
DRFB, DRFC, P22DTE, P8FB, PGFA, PGFB, SRFA, SRFB, SRFC, SR
Generell informasjon
Ausführung nach DIN 7438, DIN ISO 8764
, M10x1 und M10x1,25.Besonders passend bei Alfa Romeo, BMW,
Chrysler, Citroën, Fiat, Ford, Lancia, Lexus, Mercedes, Niss
Abtriebsspitze phosphatiert, korrosionsgeschützt und verschl
3-Komponenten-Griff Power-Grip³ mit Schlagkappe
2-Komponenten-Griff, handschonende Kraftübertragung
Gespritzter Griff bildet eine feste Einheit mit der Klinge
5-kant-Griffkopf verhindert das Wegrollen am Arbeitsplatz
Kraftübertragung
Klinge aus Molybdän-Vanadium-Stahl, vergütet

Om Autokatalogen | Spørsmål og svar
Sentralbord: 22 88 46 80, E-post: firmapost@kgk.no, Web: www.kgk.no
Kontakt Oslo: KGK Norge AS, Strømsveien 177, 0664 OSLO