Cookies er aktivert på dette nettstedet for å gi deg en best mulig webopplevelse. Du kan konfigurere cookie-innstillingene dine for å inaktivere cookies.  Mer informasjon »

Ved å akseptere alle cookies vil nettstedet huske søkene dine, og hvilke valg du har gjort. Dette vil forbedre funksjonaliteten på nettstedet. Ved hjelp av cookies samler vi inn informasjon som hjelper oss å utvikle nettstedet og brukeropplevelsen. Cookies gir oss muligheten til å gi deg mer brukerrelevant innhold. Noen cookies er tredepartscookies.

Akseptere alle cookies

Via dette valget fungerer katalogen slik at de innstillinger som er gjort i katalogen lagres for fremtidige besøk, dog opptil 30 dager eller til du selv renser cookies i din webleser. Alle cookies som brukes for analyse stenges da av.

Kun bruk av nødvendige cookies

Endeleddavtrekker

Endeleddavtrekker
Gedore www.klann-online.de

Artikkelinformasjon

Särskilt för trånga utrymmen som på Audi, VW, BMW, Ford, Mercedes A-klass (W168), C-klass (W202), E-klass (W2109), M-klass (W163), SLK (R170), Opel m.fl. För utdrivning av kulledstappen ur styrarmar, styrspindlar, krängningshämmare etc. Krävs för utdrivning av kulledstappen från styrspindeln.

Egenskaper

Nettovekt [g]: 900 g 
Antall deler [stk.]: 2 -stk. 
passer for kjøretøytype: Passasjerbil  
passer for kjøretøytype: Yrkestransport  
Gaffelbredde [mm]: 23 mm 
Gjengemål (spindel): M16x1,5x50  
Spennhøyde til [mm]: 55 mm 
Nøkkelvidde: 17 mm  
Teknisk informasjon
Ausführung nach DIN ISO 5749
Große Hebelwirkung für leichtes Schneiden
168), C-Klasse (W202), E-Klasse (W210), M-Klasse (W163), SLK
(R170); Opel etc.
Ausführung JC = verchromt, mit 2-Komponenten-Griffhüllen
Ausführung TL = stahlgrau, mit blau getauchten Antirutsch-Gr
iffen
Induktiv gehärtete Schneiden (63 - 65 HRC) ermöglichen gleic
hbleibende Schneidleistung über lange Zeit.
Höchste Scheidleistung bei geringerem Kraftaufwand durch opt
imales Zusammenspiel von Schneidengeometrie, exzentrischer N
ietlagerung und ergonomischen Griffdesign.
Generell informasjon
Hohe Zeitersparnis - 2 - 4 Stunden - Zylinderkopf braucht ni
cht ausgebaut zu werden.
Erforderlich zum Herausdrücken des Traggelenkzapfens aus dem
- oder ausgerissene Stiftschrauben, insbesondere an Zylinder
köpfen oder Auspuff-Flanschen schnell und präzise ausgebohrt
werden, ohne Ausbau des Zylinderkopfes (Bolzengewinde M8 un
d M10)

Om Autokatalogen | Spørsmål og svar
Sentralbord: 22 88 46 80, E-post: firmapost@kgk.no, Web: www.kgk.no
Kontakt Oslo: KGK Norge AS, Strømsveien 177, 0664 OSLO